Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Podaj datę urodzenia

Spółki Grupy Van Pur

Nasza witryna stosuje pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies zgodnie z Polityką Cookies. Jeżeli nie akceptują Państwo Polityki, prosimy o niekorzystanie z naszej witryny.

Srebrne Effie dla kampanii Łomży

W poniedziałek 6. października 2014 w Teatrze Wielkim w Warszawie po raz 15. przyznano polskie nagrody Effie. Łomżing – kampania promująca piwo Łomża w 2013 roku, została wyróżniona srebrną statuetką za efektywne działania komunikacyjne.





Dziękujemy naszym partnerom: agencji strategicznej Touch Ideas, agencji kreatywnej PZL oraz domu mediowemu MediaCom, za pełne zaangażowanie i wspólny sukces.

Nagrody Effie przyznawane są corocznie najbardziej skutecznym kampaniom marketingowym, w których kompleksowo zrealizowano planowanie strategiczne, badania rynku, planowanie i zakup mediów, kreację i obsługę Klienta. Nazwa pochodzi od angielskiego słowa effective („skuteczny”).

Polskie nagrody Effie przyznawane są przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR od 1999 r. Polska jest obecnie jednym z 40 krajów na świecie, gdzie organizowany jest konkurs. Effie Awards został zorganizowany po raz pierwszy w 1968 r. w Nowym Yorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu.

Czytaj również

Napisz do nas

Jeśli jesteś przedstawicielem mediów i chcesz dowiedzieć się więcej o nas i o tym co robimy to zapraszamy do kontaktu pod adresem media@vanpur.com

Bądź na bieżąco z informacjami o naszych markach, browarach i wydarzeniach.