Van Pur to najstarsza marka w ofercie firmy, obecna na rynku od ponad trzech dekad. Jej głównym odbiorcą są od lat konsumenci zagraniczni; spółka Van Pur SA jest bowiem największym polskim, a także jednym z największych w Europie, eksporterów piwa.
„Warzone przez nas piwa pod marką Van Pur trafiają na sklepowe półki w ponad 40 krajach na całym świecie”, mówi Jagoda Iwańczuk.
„W tym roku postanowiliśmy je gruntownie odświeżyć, podkreślając jakość tej marki oraz nawiązując do europejskiej tradycji piwowarskiej. To piwo dla koneserów, doceniających jakość i wyrafinowany smak”.
Nowe piwa Van Pur są konkurencją do znanych europejskich marek piw klasztornych, takich jak Leffe, Duvel czy Grinbergen. Oferta marki obejmuje cztery warianty: orzeźwiającego lagera w belgijskim stylu, aromatycznego blonda, dubbla o ciemniejszym kolorze i karmelowych nutach smakowych oraz esencjonalnego i pełnego w smaku tripla.
Ze względu na swój koneserski charakter, marka Van Pur będzie dystrybuowana selektywnie, do wybranych sieci z ofertą piw specjalistycznych. Piwa Van Pur w butelkach 330 ml są obecnie dostępne w sklepach Aldi oraz Auchan; marka będzie również w Polsce dostępna w puszkach 500 ml.