Od maja w sklepach w handlu tradycyjnym i nowoczesnym dostępna będzie rozbudowana oferta radlerów Łomży, zarówno alkoholowych, jak i 0%, w odświeżonej szacie graficznej.
Orzeźwiające radlery bezalkoholowe, z 20% zawartością soków owocowych w składzie, oferowane będą w czterech smakach: cytryna-limonka, grejpfrut, jabłko-wiśnia oraz jabłko-mięta. Każdy z wariantów trafi do puszek 400 ml oraz butelek 500 ml. Na etykietach podkreślono zarówno bezalkoholowy, jak i orzeźwiający, mocno owocowy charakter produktów.
Radlery alkoholowe Łomży będą dostępne w czterech wariantach smakowych: cytrusowym, jabłka z trawą żubrową, gruszkowym i mirabelkowym. Każdy trafi do butelek 500 ml. Dodatkowo, w wybranych sieciach handlowych, pojawią się tego lata kolejne smaki-niespodzianki radlerów Łomży.
Premiera nowości rynkowych będzie wspierana intensywną kampanią reklamową w telewizji
i nośnikach reklamy zewnętrznej, która potrwa przez całe wakacje. Jej głównym bohaterem, jak miało to miejsce w poprzednich odsłonach, będzie Adam Woronowicz, ponownie wcielający się w charakterystyczną postać pana Łomżuni.