Nasza witryna stosuje pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies zgodnie z Polityką Cookies. Jeżeli nie akceptują Państwo Polityki, prosimy o niekorzystanie z naszej witryny.
ŁOMŻA "W swoim tempie" - nowy spot reklamowy Łomży Pils
Marka ŁOMŻA wystartowała właśnie z nowym spotem reklamowym dedykowanym wariantowi ŁOMŻA PILS. Film emitowany jest od 7 czerwca w telewizji oraz w Internecie. W ramach kampanii zaplanowane zostały również niestandardowe działania content’owe prowadzone na kanałach digital marki.
Nowa historia o wdzięcznym tytule „Chmielu bąbelu” jest kolejną odsłoną platformy komunikacyjnej Łomży „W swoim tempie”. Reklama utrzymana jest w duchu nowej idei kreatywnej marki - jest zaskakująco, lekko abstrakcyjnie i z przymrużeniem oka. Głównym bohaterem jest Adam Woronowicz, jeden z najlepszych polskich aktorów. Drugim z bohaterów jest sam produkt - Łomża Pils, który zawdzięcza swoją szlachetność wyjątkowej kompozycji użytych do jego produkcji chmieli. Wykorzystano bowiem aż jego 3 odmiany: Lubelski oraz Sybilla, a na końcowym etapie całość chmielona jest na zimno szlachetnym chmielem Żateckim. Dzięki temu Łomża Pils ma pełny i głęboki smak, a lekka goryczka przyjemnie orzeźwia.
„Nowy spot reklamowy ŁOMŻA niezmiennie zachęca do czerpania przyjemności z wolnych chwil w swoim tempie, jednocześnie prezentując wariant piwa Łomża Pils - mówi Paulina Grodzińska, Dyrektor Marketingu Van Pur - Niespiesznie leżakowany zyskał uznanie wielu konsumentów. Łomża Pils to idealne rozwiązanie na wyjątkowe chwile z przyjaciółmi na łonie natury, z dala od wielkomiejskiego zgiełku” - dodaje Grodzińska.
Za kreacje i produkcje filmów reklamowych we współpracy z Van Pur odpowiada agencja reklamowa Brasil Warsaw, producent filmowy Wojtek Pałys (koproducent nominowanego do Złotej Palmy w Cannes filmu "Venus w futrze"), reżyser kinowych hitów Sam Akina („Mayday”), operator Piotr Sobociński, autor zdjęć do wielu uznanych polskich filmów (nominowane do Oscara „Boże Ciało"). Za obsługę social media marki odpowiada Agencja Nie Do Ogarnięcia, a zakup mediów powierzono domowi Mediacom.
Marka Łomża, jako pierwsza, wprowadza do swojej oferty Radlery z 20% zawartością soku. To przełomowa innowacja na polskim rynku piwa.
Radlery Łomża 20% soku to harmonijne połączenie piwa bezalkoholowego Łomża oraz owocowej lemoniady z 20% zawartością soku z owoców....
ŁOMŻA wystartowała z zimowo - świąteczną wersją filmów reklamowych w ramach platformy komunikacyjnej pod hasłem „Łomża. W swoim tempie”. Kampania rozpoczęła się w ogólnopolskich mediach z początkiem grudnia i potrwa do końca stycznia.
Nowe spoty reklamowe są kolejną odsłoną...
Łomża 0,0% zdobyła brązowy medal w niezależnym, ogólnopolskim konkursie GOOD BEER otwartym na całą branżę, zarówno na browary rzemieślnicze, przemysłowe jak i regionalne.
Co roku polscy producenci i dystrybutorzy piwa mierzą się w kilkunastu kategoriach...
Van Pur, największa, niezależna polska spółka piwowarska została oficjalnym partnerem WARS, spółki odpowiedzialnej za wszystkie wagony restauracyjne Polskich Kolei Państwowych.
W każdym wagonie restauracyjnym, który obsługuje WARS można uraczyć się piwem marki Łomża w czterech...
Z wielką przyjemnością przyjęliśmy zaproszenie do objęcia tytułu Honorowego Gospodarza imprezy, która już na stałe wpisała się w kalendarz każdego browarnika - powiedziała Prezes Van Pur S.A., Jagoda Iwańczuk podczas oficjalnego otwarcia Ogólnopolskiego Kongresu Browarniczego....
27 sierpnia projekt #ŁąkiŁomży zagościł w Łomży. W oficjalnej części inauguracji wydarzenia wzięli udział przedstawiciele miasta. Nie zabrakło też twórców tej wyjątkowej akcji, czyli przedstawicieli Fundacji Łąka oraz firmy Van Pur S.A.
Wydarzenie odbyło się nad rzeką...