Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Podaj datę urodzenia

Spółki Grupy Van Pur

Nasza witryna stosuje pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies zgodnie z Polityką Cookies. Jeżeli nie akceptują Państwo Polityki, prosimy o niekorzystanie z naszej witryny.

Kolejna odsłona łomżingu




Od 19 maja 2014 w telewizji można zobaczyć pierwszy z serii nowych filmów reklamowych piwa Łomża.

Utrzymany jest w konwencji „łomżingu” – zapoczątkowanej w 2013 roku platformy komunikacyjnej marki. Premierze nowego filmu Łomży towarzyszy kampania outdoorowa zachęcająca do krzewienia łomżingu – billboardy i siatki wielkoformatowe na ulicach Warszawy i Łomży, oraz na nośnikach zlokalizowanych wzdłuż głównych dróg krajowych. W najbliższym czasie o łomżingu będzie można usłyszeć także na falach radiowych. W czerwcu do emisji trafią nowe spoty radiowe promujące piwo z Łomży.

W ramach niestandardowej kampanii internetowej marka Łomża prowadzi rekrutację na stanowisko Trenera Łomżingu. Kampania rekrutacyjna na stanowisko Trenera Łomżingu obejmuje klasyczne ogłoszenia o pracę w portalach internetowych, poprzez Google Adwords, oraz social media. Akcja jest też promowana współnie z blogerami z Make Life Harder. Aplikacje należy zgłaszać przez stronę lomzing.org.

Czytaj również

Napisz do nas

Jeśli jesteś przedstawicielem mediów i chcesz dowiedzieć się więcej o nas i o tym co robimy to zapraszamy do kontaktu pod adresem media@vanpur.com

Bądź na bieżąco z informacjami o naszych markach, browarach i wydarzeniach.