W 2013 roku regionalna marka Łomża podbiła rynek ogólnopolski i zdobyła uznane wyróżnienia międzynarodowej branży piwowarskiej.
Rok 2013, w którym marka Łomża obchodziła swoje 45-lecie, był najlepszy w jej historii pod względem wielkości sprzedaży. Konsumenci piwa chętnie sięgali zarówno po produkty Łomży z jej oferty ogólnopolskiej jak i po warianty przeznaczone w szczególności na rynek regionalny północno-wschodniej Polski. Dużą popularnością w sezonie letnim cieszyła się „nowa gałąź łomżingu” – Łomża Lemonowe, czyli połączenie naszego regionalnego piwa i naturalnej lemoniady z owoców cytrusowych.
Sama idea łomżingu – motyw przewodni ogólnopolskiej kampanii reklamowej piwa Łomża – okazała się jedną z najbardziej zapamiętywalnych reklam piwa w Polsce w minionym roku. O sukcesie tej kampanii świadczy nie tylko jej przełożenie na rekordowe wyniki sprzedażowe, ale także fakt, że łomżing „żyje” w języku potocznym i mediach - z pojęć związanych z kampanią czerpią nie tylko osoby prywatne, ale również blogerzy i zawodowi publicyści.
Łomżing doczekał się swojej zimowej odmiany – w grudniu trafił do emisji najnowszy spot utrzymany w tej konwencji, będący jednocześnie pierwszą w historii marki Łomża reklamą telewizyjną przygotowaną z myślą o okresie poza właściwym sezonem piwnym.
Zwieńczeniem niezwykle udanego dla Łomży sezonu 2013 było wyróżnienie jedną z najbardziej prestiżowych nagród w branży piwowarskiej na świecie. Złoty Medal Selection&Quality Awards dla Łomży Export w kategorii piwo jasne w grupie dolnej fermentacji oraz srebro dla Łomża Export Miodowe w kategorii piw specjalnych to nagrody przyznane w minionym roku najbardziej znanym produktom łomżyńskiego browaru przez międzynarodową organizację Monde Selection z Brukseli.
Etykieta piwa Łomża z 1968 roku. 45 lat temu wiodącym piwem browaru w Łomży było Jasne Pełne.
Znajdziesz nas też na: