Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Podaj datę urodzenia

Spółki Grupy Van Pur

Nasza witryna stosuje pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies zgodnie z Polityką Cookies. Jeżeli nie akceptują Państwo Polityki, prosimy o niekorzystanie z naszej witryny.

45-lecie marki łomża

W 2013 roku regionalna marka Łomża podbiła rynek ogólnopolski i zdobyła uznane wyróżnienia międzynarodowej branży piwowarskiej.

Rok 2013, w którym marka Łomża obchodziła swoje 45-lecie, był najlepszy w jej historii pod względem wielkości sprzedaży. Konsumenci piwa chętnie sięgali zarówno po produkty Łomży z jej oferty ogólnopolskiej jak i po warianty przeznaczone w szczególności na rynek regionalny północno-wschodniej Polski. Dużą popularnością w sezonie letnim cieszyła się „nowa gałąź łomżingu” – Łomża Lemonowe, czyli połączenie naszego regionalnego piwa i naturalnej lemoniady z owoców cytrusowych.

Sama idea łomżingu – motyw przewodni ogólnopolskiej kampanii reklamowej piwa Łomża – okazała się jedną z najbardziej zapamiętywalnych reklam piwa w Polsce w minionym roku. O sukcesie tej kampanii świadczy nie tylko jej przełożenie na rekordowe wyniki sprzedażowe, ale także fakt, że łomżing „żyje” w języku potocznym i mediach - z pojęć związanych z kampanią czerpią nie tylko osoby prywatne, ale również blogerzy i zawodowi publicyści.

Łomżing doczekał się swojej zimowej odmiany – w grudniu trafił do emisji najnowszy spot utrzymany w tej konwencji, będący jednocześnie pierwszą w historii marki Łomża reklamą telewizyjną przygotowaną z myślą o okresie poza właściwym sezonem piwnym.

Zwieńczeniem niezwykle udanego dla Łomży sezonu 2013 było wyróżnienie jedną z najbardziej prestiżowych nagród w branży piwowarskiej na świecie. Złoty Medal Selection&Quality Awards dla Łomży Export w kategorii piwo jasne w grupie dolnej fermentacji oraz srebro dla Łomża Export Miodowe w kategorii piw specjalnych to nagrody przyznane w minionym roku najbardziej znanym produktom łomżyńskiego browaru przez międzynarodową organizację Monde Selection z Brukseli.


Etykieta piwa Łomża z 1968 roku. 45 lat temu wiodącym piwem browaru w Łomży było Jasne Pełne.



Znajdziesz nas też na:

Czytaj również

Napisz do nas

Jeśli jesteś przedstawicielem mediów i chcesz dowiedzieć się więcej o nas i o tym co robimy to zapraszamy do kontaktu pod adresem media@vanpur.com

Bądź na bieżąco z informacjami o naszych markach, browarach i wydarzeniach.